0
Ваш кошик
0
Ваш кошик

Обмін та повернення

Умови повернення товару:
Згідно зі Законом “Про захист прав споживачів”, ви маєте можливість повернути або замінити товар, який не відповідає вашим очікуванням, протягом 14 днів після отримання замовлення.

Правила повернення товарів належної якості
Товар належної якості – це товар без дефектів, з цілісною упаковкою, який з певних причин не підійшов вам. Відповідно до Постанови КМУ від 19 березня 1994 року № 172, продукти харчування та напої, якщо вони є належної якості, не підлягають обміну або поверненню. Інші товари належної якості, представлені на нашому сайті, зокрема аксесуари, можуть бути повернуті або замінені. Повернення або заміна товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався, збережено його товарний вид і споживчі властивості. У разі механічних пошкоджень товару, повернення або обмін не проводиться.

Порядок обміну товару належної якості
Покупець має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання товару. Обмін товару належної якості проводиться протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару, клієнт має право на покупку іншого товару з перерахунком вартості, обмін на аналогічний товар при наступному надходженні або повернення коштів. При обміні товару належної якості, доставка здійснюється за рахунок покупця. При поверненні коштів за товар, повертається лише вартість товару без урахування вартості доставки.

Правила повернення товарів неналежної якості
Продукти харчування та напої можна вважати товарами неналежної якості, якщо ви отримали не ті товари, що замовляли, протермінована дата зберігання товару, або смакові властивості відрізняються від заявлених. Серед інших категорій товарів на нашому сайті, товаром неналежної якості вважається неякісний товар з будь-якими дефектами.

Порядок повернення та обміну товарів неналежної якості
У разі отримання товару неналежної якості, клієнт має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. У зверненні необхідно описати причину повернення, прикріпивши фотографії дефектів. Обмін товару неналежної якості проводиться протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару, клієнт має право на покупку іншого товару з перерахунком вартості, обмін на аналогічний товар при наступному надходженні або повернення коштів. При обміні товару неналежної якості, доставка здійснюється за рахунок магазину smachni-perekusy.com.ua.

Порядок дій при отриманні товарів, пошкоджених перевізником
1. Переконайтеся у цілісності товару під час отримання в пунктах видачі кур’єрської служби. Якщо перевірка не буде проведена на місці, а пошкодження буде виявлено пізніше, довести вину транспортної компанії та отримати компенсацію може бути складно.
3. У разі виявлення ушкоджень (наприклад, розбитих пляшок або розірваних упаковок) у відділенні «Нова пошта», оформіть претензію (заповніть бланк) до перевізника та зробіть фотографії товарів так, щоб було чітко видно ушкодження.
4. Сформуйте акт прийому-передачі («акт ушкодження») за допомогою представника «Нової пошти» у відділенні.
5. Повідомте про виявлені ушкодження товарів перевізником у компанію “Смачні Перекуси” за телефоном +380977570114. Хоча компанія “Смачні Перекуси” не несе відповідальності за ушкодження товарів перевізником, ми цінуємо кожного клієнта і намагатимемося допомогти вирішити проблему на користь покупця.
Зі свого боку компанія “Смачні Перекуси” пакує товари згідно правил пакування перевізників.

Фізичне розташування, де можна зробити повернення
Ви можете надіслати товари, які бажаєте повернути або обміняти, на виробництво компанії “Смачні Перекуси” за адресою: 79028, м. Львів, вул. Пимоненка, 15А. Перед поверненням зателефонуйте за номерами: +380977570114 (Viber, Telegram) для попереднього повідомлення. Необхідно надати ім’я, прізвище та по батькові замовника, назву та кількість товарів у замовленні та дату його оформлення.

Як здійснюється повернення коштів
Кошти будуть повернуті на вашу картку протягом 1-4 днів після отримання нами повернення. Для цього повідомте нам номер вашої картки та ПІБ. Щоб розпочати процедуру повернення, заповніть форму нижче, вказавши своє П.І.Б. та номер телефону, за яким з вами зв’яжеться менеджер. У полі «повідомлення» вкажіть назву та кількість товарів у замовленні та дату його оформлення.